Alla inlägg den 26 september 2013

Av Ulrika - 26 september 2013 21:31

Kortfattat: jag valde att sluta slösa på sockret för en månad sen. Jag har ätit gott, mycket mer grönsaker än nånsin, och aldrig varit hungrig. Ätit mer fett än jag brukar, såser, chokladtryffel, unnat mig ett glas vin några gånger. Och tänkt hela tiden att detta kan väl inte funka, jag LIDER ju inte!
Min erfarenhet av viktnedgång har alltid varit förknippad med uppoffringar, hunger, bita ihop, jobbigt. Nu visar vågen -6 kg efter en månad och jag har inte bitit ihop ett dugg. Magiskt!!
Det är långt kvar innan jag uppnått en hälsosam vikt, men det känns inte som ett problem, det känns som om det faktiskt är ett mål jag kan nå, utan att späka mig. Grymt skönt. Ville bara dela det, det känns Grymt Skönt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards